Barnvakt! =)

Härligt väder idag! Och dagen har varit alldeles underbar, då jag började dagen med att gå och hämta Molly 8 månader. =) Hon ska vara här tills på fredag morgon, då hennes mamma är på kryssning! Är så himla mysigt att ha henne, hon är världens sötaste med världens finaste blåaste ögon! Vi har varit ute nästan hela eftermiddagen, varit nere på stan o så! Först gick jag runt lite själv, hittade ett par löparskor som jag nog ska köpa imorgon.. 1400 spänn =/ Sen kom Malla, och gjorde mig sällskap, och sen kom även Simon och Claire, så det blev glass i solen. När vi kom hem så badade jag och Molly, sen blev det mat och sen sovdags för hennes del. Så nu sover hon så sött. =)

Så nu sitter jag och pluggar lite LM-räkning.. ska snart se tv och mysa med älsklingen i soffan! =) Sen sova rätt skapligt ändå tror jag, vet ju inte när min sötunge vaknar imorgon =P

Ha en trevlig kväll!
kramkram

Kommentarer
Postat av: måna

...jag väntar på något nytt!

2009-05-01 @ 19:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0