Hemma i Falun

Tjolahopp! =)
Skönt är det att vara ledig, känns att man jobbat 4 nätter i rad nu i veckan, så nu njuter jag för fullt av att sova på nätterna. =) Är bara 3 nätter kvar nu på mitt schema, det känns dock lite trist, har trivts toppenbra på jobbet i sommar, både med själva jobbet, med att jobba natt (även om man blir väldigt osocial på dagarna) och framförallt med arbetskamraterna, vi har haft det toppen i sommar =)
Nu sitter jag i hemma i Falun, tog tåget direkt efter jobbet igår morse, hade dock hoppats på att få sova några timmar på tåget, men pga av att en barnfamilj som jag tror pratade danska, satt brevid oss var det helt omöjligt att somna. Flyttade till andra sidan tåget, men även här hörde man dom då och då. Då kan ni ju förstå hur högt dom lät ;) Men väl hemma blev det några välfötjänta timmar sömn, sen blev det träning, vofflor, och lite kortspel både med fredrik och evy och med mamma o pappa innan det vid 12 var dags att sova för natten!

Imorse kom Simon och väckte mig vid 10, han hade fått lov av mamma att väcka mig. =) så han hoppade på mig, så man kan ju säga att jag fick ett chockuppvaknande. ;) Blev en sväng till stan för att shoppa lite på scrapbooking affären, mamma fyller år imorgon så hon skulle få inhandla en skärmaskin som present, vilket var väldigt uppskattat =)
På em har jag, Simon och pappa skalat och skurit äpplen som nu håller på o kokar till äppelmos, mums! =)

Fredrik håller på och packar ihop det sista, för imorgon går flyttlasset på riktigt! =)

Snart ska vi sätta igång grillen, blir födelsedagsmiddag för mamma idag, då vi styr bilen mot Örebro imorgon rätt tidigt. Pappa ska skjussa dit oss och fredriks alla saker =)

Hoppas ni har en toppenhelg, för det har jag! =)

kramar 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är kulit med 500 =D synd bara att pojkarna försöker fuska ibland ;) Kram och tack för en kul kväll!

2009-08-22 @ 19:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0