LEDIG

Inatt är jag ledig, det ska bli så skönt att sova. Sista natten var jättejobbig, men det beror nog på att jag bara sov en timme igår =P Resten av dagen spenderades med Fredrik och Evy. Mötte upp dom på stan, åt lunch på Java, gick lite på stan där jag köpte ett par jeans =). Väl hemma blev det tvspelande samt matlagning (för min del). Kvällen avslutades med att vi spelade Alias, är så himla roligt =) Fredik och Simon mot mig och Evy, tyvärr så fick vi stryk, men nästa gång tar vi dom, eller hur Evy? =)

Sen var det dags att åka tillbaka till jobbet igen, nu började jag känna mig rätt seg, vilket höll i sig hela natten, har nog aldrig varit så trött =p.
Idag sov jag iallafall mellan 8-12, sen åkte jag ner till stan för lunch med Claire, Moa, Tora och marcus, väldigt mysigt! Blev även ett besök på ide och hobby innan jag åkte hem, köpte dock bara några stämplar. Får bli mer en annan gång.

Sen skulle simon övningsköra, så jag följde med, hade ingen lust att bara sitta hemma, var rätt sliten men ville inte somna redan vid 16 =P Vi åkte ut till Marieberg där jag sprang in på coopforum och köpte en resväska, en röd! Blev också en mjukglass, mums!

Nu ska jag snart sova, och hoppas på att jag kan sova gott hela natten! =D

Ha en fortsatt bra kväll!
kramkram

Kommentarer
Postat av: Evy

Nästa gång är det de som får stryk XD

2009-08-05 @ 11:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0