Hemma i Falun

Det var länge sen jag var hemma nu, sist var i mitten på augusti när mamma fyllde år, så tyckte att edt var dags nu. Och det är underbart, känns som att man kan slappna av på ett annat sätt när man kommer hem till sina föräldrar. Även om jag fortfarande har en hel del plugg att göra, så känns det roligare att plugga här, än hemma i Örebro. =)

Gårdagen bjöd på ett träningspass, lite städning (mycket roligare att städa hemma hos någon annan ;) ), en cykeltur tur o retur stan där det inhandlades lite kläder, shopping på kupolen med mamma, samt middag hemma hos goda vänner till familjen.

Det jag hunnit idag är att läsa klart samtalsboken, åka till simhallen för att upptäcka att det var stängt, handlat på Ica Maxi, samt tvättat bilen. Nu äter jag en lussebulle som mamma har bakat på förmiddagen, samt laddar för att plugga lite. Pappa och Simon är ute och joggar/går, och mamma promenerar. När mamma kommer tillbaka så ska vi fortsätta med att göra julkort, vi påbörjade detta i torsdags.

Mormor kommer nog när som helst också, så blir väl att vara lite social med henne också. =)

Bäst att sätta fart med pluggandet, så jag iallafall hinner börja innan mamma kommer tillbaka!

Ha en trevlig helg! <3

Kommentarer
Postat av: Evy

Hejsan =)

Jag var också till simhallen idag =( klev upp extra tidigt för det också...

Kram kram

2009-11-21 @ 18:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0