Jobb, jobb

Ja, nu sitter jag på jobbet igen, denna gång på mitt "gamla" jobb i Örebro. Sitter och väntar på att kunna åka ut på ett besök som är klockan 4, känns lite segt.

Imorgon ska jag tvätta mellan 13-16, en fika hemma hos Claire tillsammans med henne och Tora är också inplanerad. Sen efter tvättningen är avslutad så blir det en tur ut till marieberg tillsammans med älsklingen. Måste inhandla lite inför resan. Skulle egentligen ha gått ut och ätit middag och tagit en öl med brorsan imorgon kväll, men han fick jobba, så vi tar det på torsdag kväll istället.

Sen på torsdag på dan måste jag ner till stan en sväng för att gå på biblioteket, måste låna en massa böcker inför resan. För det är nästan det ända jag gör när jag ligger på stranden. Så lär ju gå åt en del böcker på 2v. Vet att när vi var till Egypten förra året så läste jag nog 5 eller 6 böcker på en vecka =P. Så lär ju gå åt en del. 

Nej, nu blir det strax lite jobb. =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0