Hemma i Örebro en liten sväng

Hemma hos älsklingen i Örebro! Dock på en väldigt snabbvisit, vilket känns lite trist. Jobbade natten som var och sen efter ca 5 timmars sömn och lunch bestående av ugnsbakad falukorv och hemmagjort potatismos så satte jag mig i bilen och begav mig mot Örebro. Vid svampen så plockade jag upp simon (som åkt inlines dit) och vi åkte för att kolla på en cykel till mig. För i torsdags morse när jag jobbat min första natt, så var min cykel borta! Att folk inte kan låta andras saker vara. Ändå hade jag låst fast den i cykelstället, så dom måste knippsat av hela låset! Trött blir man!
Men nu har jag iallfall köpt en ny cykel, men jag saknar min gamla. Och jag har inte riktigt kommit underfund med hur jag ska få med mig cykeln till eskilstuna, för bilen är återigen för liten =P
Tror att Simon får ta den på bussen när han kommer till Eskilstuna på fredag! =)

Nu ska vi snart äta lite middag, och sen blir det en lugn myskväll då vi båda två är rätt trötta. Imorgon bitti klockan 8.00 ska jag till sjukgymnasten, och sen klockan 14 så ska jag vara tillbaka i Eskilstuna för amningsutbildning och neonatalHLR.

Idag känns allt lite tungt, sommaren känns lång, och även om jag vet att den kommer bli jätterolig, så kommer saknaden efter Simon vara stor! =(

Nu ska jag se tv med älsklingen!

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0