SOMMARLOV!

Ja, nu äntligen är sommarlovet här! Förhoppningsvis inge mer plugg fören i september, för förhoppningsvis så kommer jag inte att ha några resttentor till i augusti. Har ju den där ledarskapstentan jag inte fått svar på, men den tror jag att jag klarade. Och sen den här idag, den tror jag också att jag klarade. Svårt att säga hur bra det gick, men har väldigt svårt att tro att jag inte skulle vara godkänd. Så det känns väldigt bra! =)

Har en referenslista att fixa till rapporten jag skrev under psykiatripraktiken. Det är så löjligt, för jag skrev en referenslista, men måste ha råkat radera den. Löjligt, och drygt, men är bara att fixa till. det jobbiga är ju att jag inte har alla böckerna kvar, får se om jag måste låna om dom eller om jag har dom uppgifterna jag behöver.

Ikväll blir det myskväll med Simon med trerätters middag, vin och mys! Efterlängtat som bara den! <3<3

Imorgon ska vi vara barnvakt åt Molly, så då blir det att åka ut till Nora, där Leif och Siv har husvagnen står. Så det blir sol och bad under dagen, skönt för Molly att få bada lite! =) Och för oss att komma iväg utanför stan lite! =) Ska blir myyysigt!

Nu är förrätten tydligen klar! =)

Hoppas att alla har en trevlig fredagskväll! Det ska jag ha iallafall! =)

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0