Tjohoooo!

Fick precis reda på att jag klarade barn och ungdomstentan, den vi hade precis innan sommarlovet. Och jag inte bara klarade den, utan jag fick VG! Känns så himla underbart! För den tentan pluggade jag verkligen ordentligt till, mycket för att jag tycker att det var en så rolig kurs. Och då känns det väldigt roligt att det gav resultat! Så nu har jag klarat alla tentor, så nu har jag sommarlov ända fram till höstterminen startar i början av september. Det känns riktigt underbart!

Och då börjar jag med 4 veckors praktik inom hemtjänsten. Ska vara på Rexområdet... vet inte riktigt vart det ligger, men det blir nog kanon. Sen har vi 2 veckors teori innan det är 3 veckors praktik på ortopeden som gäller. Och det är också den sista praktiken, sen är det bara C-uppsatsen kvar, sen är vi färdiga sjuksköterskor! Läskigt men spännande! =)

Är hemma hos mormor nu, gick sista introduktionsnatten nu natten som var, så nu är jag ledig fram till natten på midsommarafton. Jobbet är riktigt roligt, kommer bli en kanonsommar! =)

Idag kom Simon hit, han var här när jag vaknade <3 På em åkte vi ut till Tuna Park en sväng och gick runt och strosade lite i affärer, fikade och hade det mysigt! När vi kom hem så åkte vi till gymmet och sen blev det sill och färskpotatis till middag! =) Gottgottigottgott

Nu ska vi snart sova, för imorgon gäller det att vara pigga för då ska vi på bröllop! =) Och nej, inte i Stockholm, utan i Näshulta, mycket bättre och vackrare! Anders och Cilla ska gifta sig, ska bli jätteroligt att gå på bröllop! =)

Kommer bli mer kontinuerlig uppdatering framöver då jag kommer ha internet även hos mormor! =)

Kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0