Toppenjobb!

Sitter mitt i sista tentaplugget för denna terminen, börjar vara väldigt trött på pluggandet, men det som är positivt är att kursen är så himla intressant, det gör att jag ändå pluggar, trots att jag är riktigt, riktigt trött och slut. Satt en del på fm, var sen i skolan några timmar på em för barn-HLR, och sen har jag pluggat resten av em/kvällen. Blir förhoppningsvis några timmars plugg till innan det blir att kolla på en film och sen sova!
Imorgon har vi skola 9-12, sen blir det ner till stan med Claire. Sen på kvällen ska vi ha styrelsefest, de andra ska gå ut, men jag kommer bara vara med tills dom styr kosan mot stan, för jag ska upp tidigt på torsdag och tentaplugga! =)

I söndags och igår så gick jag mina första två introduktionspass på neonatal, och det var UNDERBART! Kommer bli toppen att jobba där i sommar, längtar redan tills jag ska dit igen! Så ska det vara, man ska längta till jobbet! =)

Nu är jag ensam igen, dock är inte Simon i Norge denna gång, utan i Uppsala. Men är rätt jobbigt det med, vi har knappt hunnit träffats alls sen han kom hem från Norge, trots att han har varit hemma sen 18 maj. Men både han och jag har jobbat rätt mycket, och haft fullt upp, sen var jag borta i helgen, och när jag kom hem så åkte han till Uppsala. Tycker att det är jätteroligt att han är och hälsar på sin syster, dom ses alldeles för sällan, men kan inte hjälpa att jag saknar honom och önskar att han vore hemma hos mig istället! Börjar känna ångest inför sommaren, då vi troligtvis inte kommer att ses mycket alls, så därför känns det som att jag skulle vilja umgås med honom varenda sekund nu fram tills han åker till Norge. Men man får ju inte alltid som man vill, och jag har ju ändå en tenta att plugga på... Bara att bita ihop! Och glädjas åt att han blir glad när han får träffa Sandra!! <3 <3

Träffade även Anna en stund i söndags, det var riktigt mysigt, även om det bara blev en liten stund. Men snart så ses vi ofta!! Har kommit på att vi kommer bo nära varandra, tog bara 10 minuter att cykla! =D

Nu ska jag återgå till pluggandet! Hoppas att alla har haft en bra dag!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0