Var är solen???

Det är ju självklart, det har varit jättefint väder nu i flera dagar, och idag när vi planerar att åka till hjälmarbaden och bada, då är det helt grått ute. På SMHI så är det en stor SOL, men jag tycker ärligt talat inte det ser ut som det kommer spricka upp, men jag hoppas att jag har fel! Men isåfall så nöjer vi oss ändå med att vara här och sola. Våran reservplan var att åka ner till stan och besöka löplabbet, då jag behöver nya löparskor. Jag trampar tydligen snett med vänsterfoten, och har därför fått ont i knät, enligt min sjukgymnast. Så måste skaffa skor med ilägg. Men när vi var på väg hem från brickberg igår kväll så åkte simon inlines, och snubblade till och råkade sparka mig med sin inlines rakt på vänster vrist. Så är lite öm där idag, så känns som en dum dag att köpa dyra skor, för är kanske svårt att känna om det känns riktigt bra, när det redan gör ont. =P Så får ta det nästa vecka istället.

Så nu vet vi inte riktigt vad vi ska göra, just nu så känns en film i sängen rätt lockande, då det blev rätt sent igår kväll och jag känner mig lite sliten. Ska ju gå på inatt och jobba 3 nätter, så kan behöva känna mig lite utvilad =P

Så tror att det blir planen, iallafall för några timmar framöver, sen måste jag även ner till banken för att sätta in min lönecheck från nordea, så att jag får in lönen på kontot =)

Nu kommer jag antagligen vara i Eskilstuna ända till nästa torsdag, då jag ska hem för att vara barnvakt åt Fabian, samt fira Fredrik som fyller 20år. Blir 1.5 vecka ungefär i Eskilstuna, visst det är egentligen inte sålänge, men tycker som vanligt att det är jobbigt att åka iväg från Simon. Känns som att det var evigheter som vi bara kunde gå hemma och inte hade ett datum framför oss som någon av oss skulle åka iväg. Och det var nog rätt länge sen också. Längtar till hösten då vi kan få lite vardag igen, om simon får något jobb det vill säga, annars så blir det väl Norge igen, för jobba måste han ju göra. =P

Nej, nu blir det film i sängen! =)

Ha en bra dag!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Jag köpte ett par sjukt bra nya löparskor för ett par veckor sen (visserligen gick de sönder men jag har fått nya igen)! Jag köpte jättebra inlägg också...sååå himla skönt att få extra stöd! :) Jag hade samma problem med pronering så att jag fick ont i knät, men på höger sida :) Ett litet tips, de har massor av rea på löparskor på Staduim... kram

2010-06-28 @ 10:30:06
URL: http://guldvinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0