Lussebullar

Hade tänkt baka lussebullar redan i söndags, men då mådde jag inge vidare. Och efter en tur till Marieberg så var jag helt slut och jag fick skjuta på bakandet några dagar. Men idag så blev det av. Älskar att baka och fixa inför julen, jag tycker att det är otroligt mysigt!! Ska snart ta och baka pepparkakor också, men det får tyvärr vänta tills nästa vecka, för finns ingen tid till det denna veckan. =/

Imorgon kväll ska vi ha Fabian några timmar, och efter det blir det att åka till jobbet för en natts jobbande. Sen på torsdagen så blir det att sova några timmar, innan jag och Claire ska vara i skolan klockan 13.15 för handledning.. Och sen på fredag morgon ska vi åka till Falun, så fullt upp är det! =P

Nu ska jag lägga upp några bilder från lussebakandet, sen ska alla katterna läggas i påsar, och sen blir det lite filmtittande innan sängen :)

Vad har ni gjort idag?











Alla bilder tagna av Simon Bratt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0