Nöjd

Jaha, då har vi vinter här i örebro då, som säkert resterande del av Sverige också ;)









Har spenderat stora delar av dagen med uppsatsskrivande, vilket kommer vara min vardag de närmsta 9 veckorna typ. Men känns fortfarande rätt bra, vi är i fas med "planeringen", även om dagen idag inte har varit den bästa. Båda två hade noll motivation, och fick kämpa hårt för varje rad som skrevs ner. Men man ska väl ha såna dagar också ;)
Därför slutade vi lite tidigare idag än vi tänkt, åkte hem redan strax före 15, kände att vi skulle inte åstadkomma någonting mer i vilket fall som helst. Sitter dock nu och fixar med det sista på intervjun från igår.
När jag kom hem så blev det ett par timmar i soffan franför en film tillsammans med älsklingen!

När klockan närmade sig 18, så masade jag mig ut i SNÖSTORMEN för att ta mig till gymmet, är väldigt nöjd med mig själv faktiskt! Är som vanligt underbart efteråt! =)




Igår hade vi besök av pappa, blev en trevlig kväll som började med en timmes löpning (första gången jag springer en timme sen i våras) och avslutades med god mat, några öl och kortspel! =) Härligt med vardagslyx!
Är speciellt nöjd över löpningen, då det kändes riktigt bra, både i knät och i övriga kroppen, var även riktigt skönt väder, även om det mot slutet blev lite kallt!


Nu ska jag fixa det sista med intervjun, sen blir det mys i sängen med Simon. Vi håller på och lyssnar på en talbok tillsammans, så ska fortsätta lyssna på den! *MYS*

Hoppas att ni haft en härlig dag, och sluppit vara ute så mycket!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0