Trasig

Undrar hur gammal jag blev i tisdags egentligen, kan ju inte ha varit 24 år iallafall. Är helt trasig efter festen igår, har under dagen "bara" varit seg och trött, men fick för en stund sen superfrossa och huvudvärk, och tårarna bara rann. Kroppen kändes som en urvriden disktrasa och jag visste inte hur jag skulle orka röra mig. Stoppade i mig en ipren, och efter dryga halvtimmen kändes det lite bättre, men känner mig fortfarande som en trasa! Så blir att sova tidigt ikväll, det är ett som är säkert! Imorgon vill jag vara pigg och kunna få lite gjort, idag har det inte blivit mycket saker gjorda.

Simon åkte precis till jobbet, så nu är jag ensam igen, så är väl en jättebra anledning till att sova tidigt, men ska försöka vänta en liten stund till, känns lite tragiskt att lägga sig klockan nio en lördagskväll... hehe

Har iallafall ätit världens godaste middag, tänkte tanken att köpa pizza, men var inte speciellt sugen, så blev kotletter, klyftpotatis och beasås istället!




Imorgon så blir det shopping på marieberg, ska köpa lite adventsfint, samt förhoppningsvis lite julklappar! Ser fram emot det, för var evigheter sen jag shoppade! =)

Vad har ni gjort idag?

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag har försökt och plugga, men det gick rätt så mycket åt skogen. Därför gick jag en runda med en vän och har bara "varit" hela dagen, om man nu kan säga så. :)

2010-11-27 @ 21:15:11
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0