FEST!

Även idag har varit en lugn dag, sov till 10 typ, dock kände jag mig rätt seg fortfarande. Men tog mig upp, åt lite frukost och gav mig sen iväg till gymmet.

Efter det så var det städning som gällde... var ett tag sen lägenheten blev ordentligt städad, så har iallafall börjat med en ordentlig städning idag... Behöver damsugas och städas i sovrummet också, men var lite svårt när Simon sov =P


Detta kanske är ett tecken på att vi går ut med sopor för sällan? ;)




Nu ska vi snart gå över till Claire, där det blir middag och fixande inför kvällens fest! =) Blir halloween fest med lite finare tema, lite fantomen på operan typ.. får se hur det blir.. ser iallafall fram emot kvällen..
Simon ska dock bara vara med och äta middag, för han ska jobba inatt med =(

Kanske bäst att sätta på sig nåt annat än myskläder innan vi ska gå till Claire, även om jag sen ska byta om hos henne =)

Vad ska ni göra ikväll??

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0