Middagssällskap

Efter en hel dag med hemtenta så tyckte jag att jag behövde lite mys tillsammans med Claire! Vi gjorde egen pizza som blev helt underbart god! Sen att vi var tvugna att plugga lite också kan man väl bortse ifrån =P Förhörde Claire inför hennes tenta imorgon, och hon kommer att klara den galant! Inga tvivel över huvudtaget, hon kunde ALLT! <3




Molly fick också följa med... men hon fick ingen pizza =P





Nu ska jag snart ta och åka till jobbet för en jobbnatt. Får iallafall träffa Simon, är typ ända gången på hela helgen, nästan! Vi jobar om varandra, eller ja, jag jobbar bara dom här 2 nätterna, och han jobbar resten typ, plus att han jobbar inatt! Han jobbar helt galet! =P
Så är väl dags att plocka fram det jag behöver ha med mig och sen rulla nerför backen =)

Vad gör ni ikväll??

kramkram

Kommentarer
Postat av: måna



Skönt för er, att få lite tid till annat, oxå !

Äta t ex ! ;) ...och att Claire fixar allt ! =)

GO, Claire GO !!

Ja, han jobbar galet intensivt ! :/

Vår tjejträff var skitkul. Björn Skifs på

Conventum =) en vända på O´leary´s och sent i

säng ! Ikväll väntar Mias 30-årsfest ;) puhh !

Det frestar på att vara med ! =)

Ha´d bra !

2010-10-09 @ 10:03:46
Postat av: Claire

haha.. tack Måna för pushen ;)

Vi ses ikväll Cissi.. Vad vill du ha till middag? =)

Pussss

2010-10-09 @ 10:17:05
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0