Ojoj...

Kvällen igår blev inte riktigt som jag hade tänkt mig! Vi skulle till Mollys bar för dom hade premiär på nåt event som Kerim är ansvarig för! Jag skulle bara ta nån öl, och Claire skulle vara nykter och köra hem. Min plan för kvällen sabbades redan hemma hos Malla, där Stefan hällde sprit i min päroncider (som var alkoholfri). Väl nere på Mollys bestämde sig Claire för att hon också ville dricka, så min underbara snälla pojkvän tog en taxi ner för att joina oss, och för att sen kunna köra Claires bil hem!

Så idag mår man som man förtjänar, ska alldeles strax ner till skolan nu för att gå ut och informera i klasserna (känns som en perfekt dag =P) och sen blir det att sitta kvar i skolan för att skriva på den där förbaskade hemtentan fram till styrelsemötet klockan 17. Kanske jag äntligen kan få något gjort =)

Claire sminkade mig igår innan vi skulle gå ut, det blev toppenfint! =)



Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0