Party!

Hej hej!

Sitter på jobbet nu, är rätt lugnt inatt så det är skönt. Inatt är det jobb i Almby som gäller. =) Inte alltför många timmar kvar tills man får åka hem och sova! =)

Helgen började inge vidare med ett urladdat bilbatteri när jag skulle åka till jobbet i fredagskväll, fick låna mormors bil till jobbet, men var ju tvungen att köpa startkablar att starta med innan jag kunde styra bilen mot Örebro igen på lördagen! Allt ordnade sig till det bästa, och jag är nu bättre förberedd om det händer igen!
Väl framme i Örebro så plockade jag upp Anna på stationen och sen åkte vi hem till mig för att äta, fixa i ordning oss och börja dricka lite vin. Förfest blev hemma hos Robin på studentgatan tillsammans med Moa, Malla och Robin och hans kompisar. Utgång blev det sen på Satin, vilket jag var skeptisk till först men det var riktigt bra! Dom spelade bra musik och det var väldigt mycket folk! =) Kvällen var riktigt lyckad!!

Idag har vi tittat på film, ätit pizza och myst i soffan! Först blev det "hundtricket" och sen "Pretty Woman". Man behöver ha såna slappardagar ibland, är så skönt att känna att man inte behöver göra något speciellt! 

När jag vid 18 skjussat Anna ner till stationen så blev det en 40min powernap innan det var dags att åka till jobbet!

Summa sumarum så var det en mycket lyckad helg! =)







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0