Rekord

Har varit en rätt jobbig helg, men samtidigt väldigt rolig! Både igår och idag så har jag haft praktik 7-16, och jag bara älskar att vara där. Trots att jag idag var rejält trött efter att ha gått upp tidigt HELA veckan, så försvann tröttheten så fort jag kom in på avdelningen! Och det roligaste är att jag känner att jag utvecklas hela tiden, att jag känner att faktiskt kan nånting, att jag kan ta svåra situationer med patienter och med deras anhöriga. Jag har haft "vår" telefon hela helgen, och det har inte varit jättesvåriga samtal, många från anhöriga, men de kan ha nog så knepiga frågor. =P
Trots rolig praktik så känns det riktigt skönt att vara ledig imorgon, och det framförallt för att jag får SOVMORGON, och det är vekligen välbehövligt, är fullkomligt slut. Somnade 21.45 igår, vi började titta på film vid halv, så såg väl en kvart ungefär =P

I torsdags så hade jag läsarrekord här på bloggen. Var 35 stycken unika läsare som letat sig in på bloggen, det var roligt! =)

Nu blir det snart mat, sen ska jag tillbringa resten av kvällen framför tvn, först är det "ensam mamma söker", och sen filmen "vid din sida". Älskar verkligen den filmen, den är helt underbart fin! Har sett den massor av gången, men den är lika bra varje gång! Om ni inte har några andra planer för kvällen, se den! Klockan 21 på 3:an =)


lånad från www.cdon.com

Vad har ni gjort i helgen?


Hoppas att ni har en trevlig söndagskväll!


Kommentarer
Postat av: måna



Efter att ha gjort ett helgpass, intog jag soffan och tittade på filmen du skrev om här.

Den var riktigt bra, och var dessutom lååång.

Kom sent i säng...men det var det värt ! =)

kram till dig

2010-10-26 @ 08:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0