Nu är det vår...

... för det har jag bestämt :) Solen lyser och våran termometer visade förut på ca 10 plusgrader. Det blir man glad över!

Skulle egentligen ha jobbat dag idag, men min handledare hade bytt pass, så då gjorde jag också det :) Och tur var väl det då jag verkligen inte kunde somna igår, somnade nog inte fören runt 2, så är väldigt glad att jag inte började 7. Så istället sov jag till 11, och nu är det snart dags att promenera iväg till jobbet :)

Utsikt från våran balkong



Längtar efter vårblommor :)



Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Claire

Mysigt! Jag måste komma och hälsa på er =)

2011-03-15 @ 21:25:34
URL: http://clairee.blogg.se/
Postat av: Evelina

Svar: Tack för dina fina kommentarer! :) Har haft supermycket att göra så har inte tagit mig tid att svara. Hoppas att ni har det toppen i Eskilstuna och att jobbet går galant! :)

2011-03-16 @ 18:27:28
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0