Glad överraskning

Igår kväll när jag kom hem från jobbet stod det en ny blomma i vårat sovrumsfönsret. Den "skyldiga" var Simons mamma som varit på besök under dagen. Hon tyckte det var lite tomt i det fönstret och köpte oss en blomma, och det blev jättefint. Tack Måna! :)


Visst blev det fint? :)



Nu ska jag strax åka till jobbet, och självklart så vräker det ner utanför fönstret. Är någon härlig blandning mellan regn och snö. BLÄ!!! Igår när jag cyklade till jobbet haglade det, gjorde skitont att få det i ansiktet. Nu vill jag ha tillbaka solen och värmen!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: måna



Ja, så sant !...och det blev ju fint ! =)Hittade väl inte precis det jag tänkte mig från början..Plantagen i E-tuna var inget vidare, måste jag säga. Tur det fanns andra butiker =)

Jag tyckte så synd om dig igår ! Precis när du gett dig av började ovädret ! Fy vad kallt det måste ha blivit =( för dig att cykla i det eländet.

kram till er

2011-05-04 @ 18:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0