Grattis Älskling!

Idag fyller mitt hjärta år, och dagen hade inte kunnat vara bättre! Efter jobbet åkte vi ut en sväng till Marieberg, fikade och kollade lite i affärer. Efter en sväng på bolaget inför imorgon så åkte vi hem och städade det sista, öppnade en flaska rött vin och lagade god mat! Resten av kvällen har vi legat i soffan och tittat på tv och bara myst! Var rätt länge sen vi hade tid att bara mysa, så var verkligen på tiden! <3












Nu är det dags att sova, för imorgon är det FEST som gäller, och då måste man ju vara utvilad :) Ska bli så roligt, kommer en massa fina, för mig väldigt kära människor!! <3

Vad har ni för er en fredagskväll som denna?

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda Persson

Nu tror jag att du är lite vilse, Tuna Park tror jag minsann att ni är på! :)

2011-05-20 @ 23:37:53
Postat av: Claire

Utvilad vet jag inte om jag är men kommer på festen gör jag iaf. ;)

Behöver bara lukta på vinet så kommer jag bli full... hahaha

2011-05-21 @ 11:58:21
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0