Skönt att vara tillbaka

Startade den nya veckan med en ledig dag! Inte helt fel om man frågar mig. Har tillbringat dagen ute hos Linda, vilket var väldigt trevligt då det var ett tag sen vi sågs sist. Vi myste med barnen, åt hemmagjord jordgubbs/rabarberpaj och pratade en massa! Timmarna gick som vanligt väldigt fort, och när jag tittade på klockan hade nästan hela dagen gått.

Väl hemma blev det lite middag innan jag och Simon stack ner till stan för ett spinningpass. Var nog en månad sen sist, men det var riktigt härligt att vara tillbaka i spinningsalen igen. Att få ta ut sig riktigt ordentligt tills man knappt orkar röra på benen mera, en härlig känsla :)

Kvällen har spenderats i soffan och snart är det nog sovdags, är helt slut. Förstår inte hur jag kan vara så trött hela tiden, tycker jag sover massor. Men beror väl på jobbet. :P

Idag har jag tyvärr inga bilder att bjuda på...

Vad har ni haft för er idag?

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0