Fikaträff och REA-shopping

Idag har varit en riktigt härlig dag! En av de bra sakerna är ju det härliga vädret som varit idag, mer av det så skulle jag bli väldigt lycklig! =)
 
Har idag varit och fikat med ett gäng andra mammor och deras barn! Var hemma hos Johanna och då hon har trädgård så kunde vi njuta av det fina vädret också! Dock så kom det en regnskur, men vi satt under tak så det gick ingen nöd på oss!
Påvägen hem så gick jag, Ewe och Carro förbi sveaplan och kollade in rean på Klädhuset. Jättemycket fina barnkläder hade de, och jag kom hem med 4 stycken nya plagg åt Emil, och det kostade allt som allt endast 130 kr. Bra pris tycker jag! Och var riktigt fina kläder:
 
 
Simon jobbar kväll idag, så jag och Emil har fått haft fredagsmys på egen hand. Nu sover Emil och jag väntar på att Simon ska komma hem. Får bli lite kvällsfika och en film innan det är dags att sova, Simon börjar 6.45 imorgon så han vill nog inte vara uppe så länge.
 
Om vädret tillåter så ska jag åka till Parken zoo imorgon tillsammans med Linda och hennes barn imorgon! Så jag hoppas på sol!!
Nu ska jag fixa lite fika!
 
Hoppas att ni har en trevlig fredagskväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0