Bokad resa

Idag har varit en aktiv dag, iallafall efter klockan 12. =) Jag och Emil var uppe vid 7, men vid halv 9 så gick Simon upp och jag fick sova fram till 10. Är skönt när man kan byta av varandra lite och samla några flera timmar sömn. Fast nu ska jag inte klaga då Emil har börjat sova riktigt bra på nätterna, vaknar fortfarande bara en gång för mat, och det kan jag leva med!
 
Efter att Emil fått lite lunch så promenerade vi ner till stan, på vägen stannade vi till i den underbara butiken "Nära & Kära". De har så otroligt mycket fint och vi inhandlade bland annat en nappburk till Emils nappar, plus den första julklappen till Emil. Först hade vi inte tänkt det som en julklapp, utan tänkte köpa den ändå, men sen tänkte vi att vi lika gärna kunde spara den till jul! =)
Sen fortsatte vi ner till stan där Simon bland annat köpte nya vinterskor. Sen har vi även bokat våran bröllopsresa, vi ska i början av nästa år åka till den Österrikiska skidorten Bad Gestain för några dagars skidåkning samt egentid. =) Ska bli riktigt mysigt!!
 
Sen när vi kom hem så började jag röja inne i Emils rum, där står en bokhylla som fortfarande var belamrad med våra saker, men nu är det rent och fint och våra saker är sorterade i lådor/ mappar och det finns på så sätt plats för Emils saker. =)
Tog även tag i och sorterade bland mina scrapbookingpapper. Tycker att det är rätt roligt att städa och rensa när man gör det ordentligt, för det blir så fint efteråt! =)
 
Nu ska jag ta en nattmacka och sen hoppa i säng!
 
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0