Finbesök

Har idag haft finbesök av Lillemor och hennes underbara dotter Liv hela dagen. Vi har pratat en massa och myst med våra små guldklimpar.
 
Natten till idag var inte jättebra, Emil har börjat vakna flera gånger för att äta, han har ju under en tid endast ätit en gång/natt, så hoppas att detta bara är en period han är i. Han har de senaste dagarna dessutom sovit väldigt lite på dagarna, igår endast 45 min på hela dagen, och idag kanske ca 2 timmar sammanlagt, vilket är väldigt mycket mindre än vad han brukar sova. Det gör ju att han är supertrött på kvällen och däckade igår redan 18.30, vilket resulterade i att han imorse 5.45 var pigg och ville gå upp.. suck.
Så ikväll är det jag som ska lägga mig tiidigt, då jag inte orkar med dagarna annars. Hinner ju inte vila nåt på dagarna heller när han inte sover så länge.
Idag somnade han vid 7, men vaknade efter ca 45 minuter med magknip och är fortfarande vaken och är ledsen..
 
Så fort han somnar så ska jag med sova, är såååå trött!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0