Fredagskväll

Hade laddat upp med godis och dricka inför vårat fredagsmys som vi skulle ha framför X-factor när Emil somnat.  Men eftersom vi nu för tiden har en krångelunge vid läggdags, han somnade typ nyss och då har vi hållt på sen strax efter 7.... Och visst sju kanske är lite tidigt, men han är så grymt trött redan vid sju och somnade i mitt knä, han sov även när jag la in honom i sängen, men efter ca 10 minuter vaknade han igen och ville INTE somna om igen... För mig får han gärna vara uppe lite längre än till sju men han är så trött så han bara gnäller och gråter och då är han inte så rolig att ha uppe =P
Men tror att han fortfarande beror på att han är stressad efter hur vårt liv varit de senaste veckorna, och ännu är ju inte allt över. Ett par veckor till av känslostormar, sen kanske vi kan återgå till någon sorts vardag.
 
Idag har varit en härlig dag, jag och Emil gick upp strax före 8 och efter frukost promenerade vi ner till jobbet. Skulle kolla in det nya systemet som de har börjat med så att jag inte är helt vilsen när jag ska jobba igen.. Har dock inget pass inbokat än så vi får väl se när det blir, men är faktiskt lite sugen =)
 
Efter lunch var det promenad med Sofie och Cornelia som stod på schemat, har ju varit riktigt underbart väder idag, lite kallt kanske, men väldigt friskt och härligt att vara ute i, så länge man har ordentligt med kläder på sig =)
 
Nu ska jag strax passa på att sova, är supertrött och behöver verkligen sova. Hoppas att ni har en mysig fredagskväll!
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0