1:a december och 1:a advent

Har varit en riktigt härlig helg bestående av besök i Örebro hos Emelie och Andreas i fredags. Supergod mat, god dricka och härligt sällskap, måste ses snart igen! =)
 
Igår var Simon  och såg Magnus Betner och Soran Ismael på lokomotivet med några kompisar, efteråt blev det utgång. Jag passade på att ha en lugn kväll och la mig tidigt, vilket jag var väldigt glad över när Emil imorse vaknade 4.45 första gången och vi sen gick upp 5.20...
Eftersom Simon var ute igår så tyckte jag att han förtjänade sovmorgon så jag och Emil åkte hemifrån vid 8. Åkte först till Ica Maxi och handlade och sen hem till Amelie och Zack där även Carro, Dennis och Ludde var. De bakade pepparkakor och gjorde pepparkakshus, men jag och Emil var bara där som sällskap, vi blandade oss inte i bakandet =)
 
På eftermiddagen har jag och Simone sprungit milen, men fy vilket väder det var, blåste ju halvstorm vilket resulterade i en väldigt tung mil. Men runt kom vi och det ska vi vara nöjda och glada över =)
 
Har även fått upp julgardiner och adventsljustakar idag, och nu ikväll har jag bakat lussekatter, nu är december här!
 
Nu blir det sängen så att man är pigg och utvilad inför en ny arbetsvecka.
 
 

Hoppas att ni haft en härlig helg och en mysig första advent! Drygt 3 veckor kvar till jul nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0