Luciafirande på förskolan

12 december idag, innan vi vet ordet av så är julen här. Bara snön som saknas nu!!
 
Idag var det luciafirande på förskolan, Emil var väl inte superengagerad, men var väldigt mysigt ändå. De små barnen fick sitta i vagn två och två, och Emil satt där nöjd men fundersam. Han undrade nog vad det var som hände ;)
 
Patrik har varit här hela dagen idag då Simon har varit ledig, så även han var med och tittade på luciafirandet.
Hemma igen så blev det en del lek, jag slängde ihop pepparkaksdegen inför morgondagens pepparkaksbak.
 
Nu ikväll har jag och Simone varit ute och joggat, 10 km blev det tillslut även om vinden var jobbig ibland. Känner nu att mina ben behöver ett par dagars bila från jogging, så får blir en joggingsväng på söndag. Däremot funderar jag på att ta en sväng till gymmet imorgon när jag slutar. Har ju ändå en dryg timme innan jag får hämta Emil, och är ju knappt så jag hinner hem, så då kan man ju lika gärna fördriva tiden på gymmet på sjukhuset... Men benen får isåfall vila, får se hur jag känner imorgon =)
 
Nu blir det sängen, imorgon veckans sista arbetsdag.
 
God Natt

Kommentarer
Postat av: Gun Fagerström

Så mysigt med första förskole lussandet. Var ni ute eller inne? Tyckte det lät så "härligt" att de satt i vagnar 2 och 2. Ville han inte komma till Er när han såg ER. Jag älskar Luciatåg med de yngre barnen. Ha det gott framöver med alla helgerna.

Svar: De var ute :) ja, var väldigt praktiskt med vagnar :)
Jag tror inte att han såg oss, vi försökte hålla oss lite bakom folk för att han inte skulle se oss, men ändå så att vi såg honom... :)
Ha det så bra ni med!
Cessan

2013-12-15 @ 18:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0