Fredag

Då var det helg igen, och denna helgen är den sista helgen på den här mammaledigheten. För på tisdag så börjar allvaret igen, iallafall för 2.5 månad, är nu dags för Simon att vara hemma med våran prins. Måste säga att det känns skitskumt att jag snart ska spendera en massa tid på jobbet igen, och har nog egentligen inte fattat att mammaledigheten för den här gången snart slut. Men lär nog bli varse allvaret ganska snart =)
 
Den sista helgen ska iallafall avnjutas på bästa sätt. Idag har jag och Emil mestadels bara varit hemma, men fram på kvällen så fick vi finbesök av Claire och Daniel. Trevligt, trevligt =)
Och som ett bra avslut på kvällen så gick läggningen av Emil bättre än på länge. Har haft en period nu då sömnen har varit väldigt orolig och han har haft svårt att komma till ro, men det verkar peppar, peppar ha vänt nu. =)
 
Imorgon på dagen ska vi hem till Bitte och Agnes och leka, och på kvällen blir det lite fest tillsammans med mammagruppen =)
På söndag blir det äntligen dejt med Linda och hennes familj.
 
Alltså väntar en mycket trevlig helg, där jag ska passa på att njuta av tiden tillsammans med båda mina pojkar. <3
 
Hoppas att ni har en trevlig fredagskväll!
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0