Händelserik helg väntar

Förra helgen var vi på min kusin Williams dop, och efter det så åkte jag och Emil med tåget till Stockholm för att hälsa på Lillemor och Liv! Hade en mysig kväll med god mat, vin och en massa tjejsnack! Precis vad jag behövde. Söndagen blev inte riktigt som vi hade tänkt, vi skulle varit kvar hela dagen men liv mådde Inge vidare och Emil var lite trött och gnällig så vi åkte hem redan mitt på dagen. Och tydligen så var Emil magsjuk... Han smittade både min pappa och min bror, samt Lillemor och Liv. Och jag blev sjuk också, så nya veckan börjades med att jag var sjuk måndag, tisdag och onsdag.

Idag blev det en sväng på stan för att uträtta lite ärenden, och sen på em hade vi först besök av Sofia, och sen Sanna och Elin. Sofia kom för att fira Emil då hon inte kan komma på kalaset i morgon.

Nu ikväll så är jag barnvakt åt Zack, han sover dock sen flera timmar och jag soffhänger framför tvn.

Imorgon vankas alltså 1-års kalas för våran lilla kille, hur det nu kan komma sig att han redan är så stor?
Sen på kvällen ska jag och Simon iväg på Jonas 30-års fest :) mamma och pappa ska sova hemma hos oss och vara barnvakt. Är dock lite nervös då han sover så dåligt på nätterna just nu.. Men går säkert bra! :)

Hoppas att ni också får en trevlig helg!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0