Tacos en tisdag

Har idag varit hemma och vabbat. Precis som de senaste dagar så började dagen med att Emil inte fick upp ögonen pga att de var så kladdiga. När man väl tvättat ur dem så håller de sig rätt torra under resten av dagen, men tycker så synd om honom på mornarna. Måste vara hemskt att inte få upp ögonen. 

Trodde mitt på dagen att han var påväg att bli sämre igen då han var väldigt tungandad och tempade 37,9. Var rädd att febern var påväg upp, speciellt som han när han skulle sova middag var väldigt ledsen och klagade över öronvärk. Men efter alvedon så somnade han och sen blev det inge mer av febern, så jag håller mina tummar hårt för att det har vänt nu och att han vaknar imorgon utan kladd i ögonen! 

Till middag blev det tacos, då Det är en av Emils favoriträtter, han älskar ju grönsaker! Han har ju ätit väldigt dåligt några dagar men nu åt han nästan som vanligt. Att man kan bli så glad för nåt så litet :)


Nu ska jag sätta mig och pyssla en stund innan det blir sovdags. Imorgon blir det jobb för min del då Simon är ledig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0