Tisdag och ev sträckning

Tisdag nu för tiden innebär så ofta jag kan gruppträning. Idag var det supertusingar som gällde, roligt men jobbigt! Det gick till som så att man först sprang 100m, sen vila 20sek, sprang 200m, vila 20sek, sprang 300m, vila 20sek och sist springa 400m vilket totalt blir 1000m. Sen i mellan varje tusing blev det 2 min vila. Totalt 5 stycken hann jag med. 
Avslutade med styrketräning= mycket trötta ben! 

Tyvärr så tror jag att jag sträckte mig i vänster lår under intervallerna, hoppas att det går över fort! Blir vila imorgon då
Simon jobbar kväll, och det är nog bra för låret. Sen hoppas jag kunna springa igen på torsdag :)

Nu har jag precis ätit ett par smörgåsar och snart blir det sängen :) hoppas att ni har en härlig tisdag! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0