Underbara väder

Äntligen är värmen här, sånt här väder vill jag ha hela sommaren :)

Började dagen med en härlig långsam löprunda på 10km i den härliga solen! Och det hade inte hunnit bli så varmt då jag gav mig ut redan strax före 9. Var en riktigt härlig runda med feel-good känsla. :)




Vid lunch kom Fredrik som skulle spendera helgen med oss och när Emil sovit middag så åkte vi ner till rothoffsparken och tillbringade helgen där. Var en mysig eftermiddag med mycket lek och bus. Syndes hur kul Emil tyckte det var att leka med morbror :)

När vi kom hem blev det middag och sen badade Emil och Fredrik.
Efter att Emil somnat så har jag och Fredrik druckit några öl och nu ser vi filmen modig. :) snart dags att sova, det känns att man varit ute hela dagen. :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0