Omtentaplugg...

Hej hopp!
Då var det fredag då, dagarnagår så himla fort... har redan varit hemma 3 dagar.... Ikväll blir det lugnt, jag och Claire ska hjälpa Moa att flytta. Hon har äntligen fått nyckeln till sin lägenhet, är så glad för hennes skull, måste vara skönt att ha nåt eget igen...  =)

Tog sovmorgon idag, skulle inte träffa Claire och Tora i skolan fören 12, så låg i sängen ända till 11.. det var skönt att få sova ut =) Börjar kännas lite bättre med Psykologin nu, känns väldig skillnad mot förut, känns att man pluggat på det en gång förut. Så den här gången klarar vi det utan problem!
Sen åkte jag och Tora ner till stan en sväng... och nu har jag och Simon ätit tacos... mums! =)

Nu ska jag strax åka till Moa... hon, jag och Claire ska dricka cola och äta chips. En lugn, mysig fredagkväll.. precis vad jag behöver!

Ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Moa

Hmm... så du behövde en lugn kväll? haha. cola? äsch, tre liter vin passar bättre=) popopopokerface...lala.

2009-02-14 @ 11:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0