Våren är tillbaka

Tänk vad mycket det kan göra att solen skiner när man vaknar, vad mycket gladare och piggare man blir på engång. Även om jag måste erkänna att jag ändå var rätt seg, det tog mig typ en timme att komma upp från den tiden jag hade tänkt att gå upp. Men visste ju att jag inte hade någon brådska.

Idag på fm blir det lite mer pyssel, sen ska jag gå till affären en sväng, måste kolla upp en sak, sen kanske det blir lite plugg, få se ;)

På em är det kursintro, 13-16, sen blir det hem en snabbis innan det är sektionsråd. Sen blir det att hänga kvar i skolan en stund och plugga, eller alternativt gå till Moa en stund, innan det är dags för jobb. =)

Nej, ska ta mig i kragen och få i mig lite frukost, så att jag iallafall hinner göra någonting de här timmarna innan jag ska åka till skolan.

Har lite ont i halsen idag, det gillar jag inte!

Hoppas att alla får en bra dag!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0