Ny kamera!

Har varit dålig uppdatering de sista dagarna, men det beror på att jag varit borta över helgen. Efter praktiken i fredags så startade jag min bil med startkaplar (den vill inte starta på egen hand), åkte till Eskilstuna där Anders skulle försöka laga den under helgen! Gick sen till stationen där jag skulle ta tåget till Falun, för att tillbringa helgen med mamma. Tyvärr så har det ju varit en massa krångel med tågen i helgen, så mitt var 2 timmar försenat, eller det var snarare inställt, så fick ta nästa. Så var därför inte hemma i Falun fören 22.30, lagom kul en fredagskväll, när man varit vaken sen 5.30. Väl framme, och mamma hämtar mig, då berättar hon att hon pratat med Bitte, och vi var väldigt välkomna att komma och hälsa på henne, Patrik och deras lilla bebis på söndag. Så det var bara att åka tillbaka till Eskilstuna på lördagen igen, men vadå, det är ju roligt att resa ;)

Påvägen till Eskilstuna så stannade vi i Västerås för lite shopping på IKEA, köpte även en ny kamera, då mamma kommit på när vi nästan var i Västerås att hon glömt sin kamera, och vi måste ju kunna ta kort på lilla bebisen, så blev att köpa en ny åt mig!! Jag hade ju ändå tappat bort min när vi var i Turkiet, så var väl lika bra! Mamma betalade typ halva kameran som födelsedagspresent åt mig, så det kändes bra! =)

Kvällen och natten spenderade vi hemma hos mormor, med god mat, vin och godis!

Idag har jag pluggat LM-beräkning, sprungit och träffat lilla Agnes! Hon var helt gudomligt söt!!! <3

Nu har jag precis kommit hem, hann mysa typ 45 minuter med Simon, innan han skulle iväg till jobbet för att jobba natt, men imorgon ska vi båda vara hemma och ha myskväll, det är välbehövligt! <3

Nu ska jag strax ta och krypa i säng, så jag är pigg och utvilad inför en ny vecka med praktik! Men känns inte ett dugg jobbigt, är så otroligt roligt! =)


Pluggar flitigt ;)



Min nya kamera, fast jag har en röd! =)



Godnatt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0