Bebismys!

Idag har jag faktiskt varit väldigt aktiv, sov mellan 8-14, tills Fabian plingade på våran dörr, han tyckte att jag skulle komma ut och leka i det fina vädret. Sa först att jag skulle sova en stund till, men att jag kunde ringa när jag vaknat. Gick tillbaka till sängen, men insåg då det tråkiga med att ligga i sängen när det var så fint väder, och hade då också piggnat till lite, så klädde mig, kastade i mig lite yoghurt och gick sen ut till Saxonparken där de var och lekte. Matilda var även barnvakt åt Rasmus, så fick mysa lite med bebis också! =) *me like*
Sen kom Simon och vi bestämde att vi lite senare skulle åka ner och äta på MC Donalds, men först skulle jag träna!
Gick tungt, men slet som ett djur och slog personbästa på 5km banan i markaspåret med nästan 1 minut. Så nöjd.
Efter träningen hade Matilda o hennes granne kommit på att vi kunde äta på brickebergs pizzeria istället, närmare än att åka ner till stan. Åt en skaldjurssallad, super gott! =)
Påvägen tillbaka (Fabians vagn har "gått sönder" så han måste nu gå överallt, stora killen! =) ) gick vi förbi centrum för Simon och Fabian hade blivit lovade glass. Där träffade vi Werra, Molly och Leo, så blev lite mera bebismys! =)

Väl hemma nu så är det snart dags att jobba, har inte blivit alltför mycket sovande idag, så blir kanske en seg natt, men har ändå varit skönt att ha varoit aktiv, och även att ha varit lite social. Sommaren har ju som sagt mest bestått av att jobba, sova, äta  och träna!

Ha en bra kväll!
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0