Dyra julkort

Ja, i år gör jag alla mina julkort själv. Har gjort 15 stycken nu tror jag.. det tar tid, och billiga blir dom inte, har nog aldrig skickat så dyra julkort, men det är himla roligt! Kan sitta i flera timmar, tiden bara försvinner.
Måste faktiskt säga att jag drar mig lite för att skicka iväg julkorten, för de är så fina, jag är lite små stolt faktiskt. Sen är det klart att alla är jag ju inte nöjda med, men blir så när man håller på o lär sig, man får prova sig fram, en del blir halvdanna, men en del blir faktiskt skitbra!

I present av Måna fick jag köpa en massa saker i scrapbooking butiken i Kumla. Dom hade hur mycket saker som helst, så det var rena julafton. Så nu har jag ännu mer saker, vilket gör det ännu roligare att hålla på.
De håller även kurser, så jag och Claire ska gå på kurs där i Januari, det blir roligt! <3

Nej, tror jag ska ta och titta lite tv och äta glass med älsklingen min! <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du kan ju alltid ta ett foto av de kort som du är mest nöjd med. Dels har du ju liksom kvar dem på ett sätt, dels kan det vara bra att kunna gå tillbaka och titta på på dem när man tappar inspirationen. Och så kan man ju se hur man utvecklas också :)

2009-12-09 @ 00:54:10
Postat av: måna



så kul att du har användning för dem !

Vi ser fram emot ett hemgjort !

Vad roligt att ni fått till det, med en kurs...bra ! Ha´så kul.

2009-12-18 @ 18:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0