Plugg, te och bebismys

Var i skolan klockan 9 imorse och pluggade med Claire...och sen vid halv elva kom Markus.. Känns faktiskt som att vi börjar få rätt bra koll på det här nu =) Känns jätteskönt! Men ska plugga nån timme till snart.När jag kom hem vid 1 så stack jag ut och tränade och gick sen till matilda för att dricka te.. Hade inte tänkt vara där så länge, men tiden gick fort och vid fem gick vi över till hennes syster en stund. Där hittade jag en bebis att gosa med (Molly, Matildas syster barn) så  då kunde jag ju inte gå hem =P tyckte också att jag kunde unna mig en em utan plugg, känns faktiskt ganska behövligt.. Man börjar bli rätt trött av allt plugg och av allt man har att göra hela tiden... Men snart är det över, psykologin iallafall, och då är det bara att börja med hemtentan...
Så stannade där ett tag och myste, sen var det dags att gå hem och äta lite.. så sitter jag här nu, och måste ta tag i plugget en stund. Simon är och spelar badminton med Niklas, så jag har verkligen ingen anledning att inte plugga =P

Imorgon är det dags för sittningen! Ska blir skoj, även om det känns lite drygt att vi har tenta morgonen efter.. =/ men men... det blir fest på lördag istället! =)

Nej, plugg var det!

Ha det så bra!
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0