Ny kurs!

Ja, imorgon är det måndag igen, och måndag denna gång innebär att helvetesveckan förra veckan är över och att vi nu början en ny kurs. =)
Tentorna förra veckan gick väl bra.. förrutom läkemedelsberäkningen som jag kuggade pga värsta slarvfelet ever, förstår inte hur jag lyckas. Måste fått hjärnsläpp! Men men, är väl bara att bita ihop och gå dit den 5:e juni och skriva den igen, utan slarvfel denna gång! Jag kan det iallafall, så behöver i princip inte plugga nånting, så det är ju skönt iallafall.

Efter tentan i fredags så tog jag tåget hem till Falun, där jag tillbringade kvällen med pappa. Vi drack god öl och satt och snackade hela kvällen, supertrevligt och precis vad jag behövde! På lördagen åkte vi till Västerås för att möta mamma, Bitte och Kristina som kom hem från London, och åkte med dom till Näshulta, där John skulle ha fest! =) Simon var redan på plats, och festen kunde börja! Blev en trevlig kväll med mycket trevliga människor, en aning kallt bara =P
Även min bror var med, och det var väldigt skoj, även om han var lite seg! ;) Min kväll var väldigt lugn, drack en öl och en cider, men hade superskoj ändå! =)

Idag har vi inte gjort så mycket, de andra var lite sega idag, men jag mådde ju såklart toppen! Tog en välfötjänt sovmorgon, åkte sen över till morfar och Kristina ett tag innan jag skjussade Fredrik in till tåget. På vägen tillbaka köpte vi godis och bakispizza, vilket var väldigt uppskattat av John, Danne och Lill-Jimmy. =)

Sen blev det några timmars degande innan även vi skulle åka hemåt.. Jag passade även på att diska allting från igår, tyckte att jag kunde vara snäll och göra det... det var ju ändå Johns födelsedag! =)

Sen vi kom hem så har vi ätit lite, och jag bakar lite kakor.. Simon fyller ju år i veckan, så det kommer ju en massa folk hit o fikar. Var ju så himla duktig och bakade en massa förra året när han fyllde, så måste ju iallafall försöka hålla samma klass i år. Även om jag i år är ute i sista minuten, men kanske inte är så konsigt med tanke på vilken vecka jag hade förra veckan! =P 

Nej, nu blir det snart sängen, så man är pigg och utvilad inför en ny vecka! =)

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0