Nu är det gjort...

Ja, för denna gång iallfall, men tror inte att jag behöver göra om tentan iallafall, kändes faktiskt rätt bra! =) Däremot är jag rätt inställd på att göra om KTCn, men det känns inte så farligt just nu, tar det när det kommer, och jag vet vad jag behöver öva på, så nästa gång fixar jag det utan problem. =)

Kvällen i fredags var riktigt trevligt, roligast hade vi nog när vi förberedde, riktigt nöjda blev vi. =) Var dock rätt seg under kvällen och gick hem och sov när dom andra åkte till kåren. Fick dom sällskap med mig hem trots att simon gick på kåren =P Lånade med mig Molly hem =) det var supermysigt! <3

I lördags blev det IKEA med mamma, pappa och Fredrik, köpte bland annat en supersnygg tavla till sovrummet. Sen blev det promenad med pappa innan det var dags att laga mat. Kvällen bestod av god mat, en massa gott att dricka samt kortspelande. JAG VANN! =D 
Idag tog jag en välförjänt sovmorgon. Mamma och pappa stod för lunchen idag, innan dom styrde kosan hem till Falun igen. Har varit en jättemysig helg, alltid kul att träffa dom igen, blir ju tyvärr inte så ofta.
Men nu blir det bara 3 veckor till nästa gång, för blir att åka hem när jag fyller.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, har varit ute och sprungit en sväng, det var skönt. Sen blir det att börja lite med skuggjournalen, och sen blir det att åka till jobbet. Ska jobba inatt. Ska faktiskt bli roligt, var länge sen jag jobbade nu, ska jobba imorgon natt också. =)

Lägger in några bilder från i fredags! =)


Jag och Claire gjorde supersöta halloweengubbar =)


.. och pumpor! (mest Claire ;) )


Moa =)


Jossan, Stina och Claire =)


Molly i våran säng, lördag morgon! <3

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Claire Salomonsson

Fina Bilder =D

2009-11-14 @ 21:58:08
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0