Länge sen sist

Ja, nu var det ett tag sen jag skrev sist, men har varit lite mycket. Har på tok för mycket att göra, och mitt i det fick jag för mig att jag skulle åka och hälsa på farmor och farfar när jag väl var ledig i torsdags. Så kastade mig iväg med sista tåget, det hade aldrig gått utan Johans hjälp, tusen tack! Stannade där till fredag fm, då jag var tvungen att åter infinna mig på sjukhuset. Dags för helgpraktik, men det är faktiskt riktigt roligt. Jag får göra massor och ta mycket ansvar, då det endast varit en sköterska både igår, idag och imorgon kväll. (i vanliga fall 2) Så det har vatir riktigt skoj, har även fått massor av beröm, det är roligt!

Nu ikväll så ska jag och Simon ha myskväll, vi har inte setts på hela veckan, så det ska bli skönt!

Ha en fortsatt trevlig helg, så blir det mer uppdatering en annan dag!

Saknar min familj, men nästa helg blir det Stockholm med mamma, det ska bli mysigt! <3

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0