Jag vill inte bli sjuk, så hoppas att det bara är trötthet...

Känns verkligen som att jag håller på att bli sjuk, men har kännts så sen i söndags typ, känner mig helt sänkt. Har lite ont i halsen då och då, men är oftast bara väldigt trött, plus huvudvärk. Och det är rätt drygt, för är alltid jobbigt att vara sådär mitt i mellan. Antingen kan man lika gärna bli sjuk, vara det några dagar och sen bli frisk, eller så vill jag vara frisk. Och just nu har jag faktiskt inte tid att vara sjuk, så då är det att vara frisk som gäller. Och jag försöker vila och sova ordentligt, men är så mycket annat jag vill hinna med, så blir inte så mycket tid över att sova :P

Jobbade ju inatt, så sov sen fram till klockan 1 typ. Sen gick jag över till Werra, skulle passa Molly en stund medan hon åkte och handlade. Var ute och lekte över en timme, sen blev det lite lek inne innan Molly var trött och jag la henne i hennes säng, hon somnade på typ 10 min, hon var nog rätt trött =P
Efter det så gick vi förbi Claire och Johan, skulle hämta en bok som hon hade som var min, men ville även inspektera hur dom fått det i nya lägenheten. Supermysigt har dom fått det, och jag tycker att det är toppen att ha henne så här nära. Blir mycket lättare att ses nu, båda var för lata för att åka till den andra på kvällarna, när vi hade världens jobbigaste backe imellan ;)

Nu ikväll har det blivit lite god mat, Idol och jordnötsringar, nu är det dock snart dags att sova. Imorgon ringer klockan 6.00, då jag ska jobba 7-14. Känns rätt segt, emn pengar blir det ju iallafall.

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll!

Kramkram

Kommentarer
Postat av: måna

....synd att du känner dig hängig...men d är nog en släng av d många av oss känt. Huvudvärk, halsont o kanske lite febrig ...av o till.. d ger nog med sig på ett par-3 dagar.hoppas vi...

2009-09-19 @ 00:47:38
Postat av: Cecilia

Ja, det är väl så.. Idag känns det lite bättre, så förhoppningsvis är det påväg bort. =)

2009-09-19 @ 14:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0