Sjukt trött

Ledig idag, det känns väldigt skönt. Tänkte att jag skulle gå upp skapligt idag, men det tyckte inte min kropp, känner mig riktigt, riktigt trött. Men det går väl över. =)

Har precis ätit frukost, ska strax klä på mig ett par jeans, sen måste jag gå till vc, har tid kl 10.30. Äntligen dags att kolla upp mina knän =)

Sen ska jag ner till skolan en sväng, åker nog ner direkt efter vårdcentralen. =)


Måste säga att jag starkt ogillar vädret som befinner sig hos oss just nu, var är våren? När jag cyklade till praktiken igår så haglade det, och blåste motvind dessutom. Fy F*n!!! Jag vill ha SOMMAR! Men tiden går fort nu, och innan vi hinner blinka så kommer det vara sommar och jag får äntligen jobba på neonatal! =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0