Slödag!

Stora delar av dagen har gått i slapphetens tecken. Tanken var att jag skulle gå upp vid 13 för att tvätta, och upp gick jag, men när tvätten var inlagd i tvättmaskinerna, så gick jag tillbaka till sängen igen, och så fortsatte det hela tvättiden. När Claire ringde vid 15.45 för att fråga om jag skulle komma över och fika så låg jag fortfarande i sängen. Pallrade mig upp lagom tills Claire och Tora kom förbi för att hämta mig, Simon tyckte att rabarberpaj till frukost lät som en rätt bra idé, så även han följde med.




När jag och Claire var klara med jobben imorse så åkte vi till bageriet för att köpa färskt bröd till frukost!




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Efter fikan hos Claire så åkte jag och Simon ut till Marieberg för att inhandla det sista inför resan, blev en del handlat iallafall, fast mest "nyttiga" saker, som solkräm, värktabletter m.m.



Bra att ha saker inför resan! =)




Ny bikini- kanske inte den snyggaste, men ändå roligt med lite omväxling till de jag har, OCH... den var på REA ;)


Köpte även 2 linnen på rea på Gina Tricot


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu blir det myskväll med film, godis och vin. <3



 
Ska se "allt för min syster", alla säger att den är kanonbra!



Godkväll!


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Filmen ÄR verkligen kanonbra, men sorglig. Lite jobbig att se nästan...men väldigt vacker på sitt sätt! :) Hoppas du gillade den!

2010-08-11 @ 22:35:52
Postat av: Claire

Jag grät som en bebis när jag såg filmen!! Och jag gråter ju väldigt sällan ;)



Puss

2010-08-12 @ 22:47:46
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0