Lördagskväll

Från början så var planen att åka ner till stan med Claie och Malla för att dricka drinkar, men pga av att jag mått dåligt hela dagen så beslutade jag mig för att stanna hemma igår kväll. Tror det var ett bra beslut, för mådde inte alls bra! Illamåendet blev bättre framåt kvällen, men mådde istället dåligt på andra sätt. Känner mig dock lite bättre idag, idag ska jag ta vara på dagen! :)

Kvällen igår spenderades framför tvn med Simon fram tills han skulle åka till jobbet. Tittade på en jättebra film som hette Crossing over, jättebra var den :)


Tagen från movieshine.wordpress.com


              
Tilltugg till filmen måste man ju ha ;)



Nu ska jag sätta fart, ska röja i köket, slå in lite julklappar, läsa arbeten inför handledningen imorgon samt åka till stan för att köpa sosta julklappen.. Sen skulle jag gärna vilja träna också, får se i vilken ordning det blir!

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0