Monopol

Har tillbringat kvällen hemma hos Matilda med att spela monopol tillsammans med henne och Lotta. Riktigt mysigt, har saknat dom faktiskt! Ska se till att jag tar tid till att träffa dom lite oftare hädanefter! =) Fick även träffa Fabian, Tindra och Leo.. Tindra skulle sova över hos Fabian, hon sov på hans soffa, supergulligt! =)

När jag kom hem blev det en pizza, trots tanke på att börja ett nyttigare liv, kom på att jag inte ätit nåt sen klockan 07.00, med undantag från 2 cheeseburgare på stan tillsammans med brorsan, och det kan ju inte vara specielt nyttigt att inte äta nåt heller. =P

Nu blir det strax sängen, så jag orkar plugga ordentligt med Claire imorgon! =)

Natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0