En fjärde natt!

Ja, det blir inte alltid riktigt som man tänkt sig. Så istället för att gå upp när klockan ringt vid 13, så ringde istället jobbet och frågade om jag ville jobba en natt till, vilket jag sa ja till. Var ju ändå ledig 3 nätter, så nu blir det 2 lediga nätter, men sen ska jag bara jobba en natt, och sen åker jag till örebro =) Så gick upp och pratade lite med mormor, åt lite yoghurt och sen kröp jag tillbaka ner i sängen och sov fram till 16.30. Så nu är jag redo för sista natten.

Hade ju tänkt att jag skulle åka till gymmet idag på em, men eftersom det är söndag så stänger dom redan 18, så det hanns inte med idag. Sitter och funderar på om jag ska ta en joggingtur, det rä ju betydligt svalare ute idag, så tror att det skulle vara väldigt skönt med lite luft och att röra lite på sig! Ska testa mina nya löparskor också, ska bli intressant att se om jag får mindre ont i knäna då. Är väldigt mycket pronation på insidan av de, så det borde vara till fördel för mina stackars knän! =)

Hade ju tänkt åka ut till Näshulta imorgon, men det blir det inget av nu när jag ska jobba inatt. Men blir nog en sväng ut på tisdag. Ska ta och ringa morfar och Kristina ikväll och höra om dom är hemma.

Nej, kanske ska ta mig i kragen och sticka ut på en liten träningsrunda, så kan jag se ta det lugnt sista timmen innan det är dags för jobb! =)

Har tyvärr inga bilder att lägga upp, då jag inte gjort något som varit värt att ta kort på! =P

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0