Shopping + bilder

Även idag har vi varit ganska så aktiva. Dagen började ju som jag skrev tidigare med att vi rev ner det sista av skåpet, och Leif hjälpte oss att köra det till tippen! Sen åkte vi ner en sväng till stan, det var länge sen vi gick tillsammans på stan, så det var mysigt! Vi gick en del och bara strosade runt i butikerna, speciellt inriktade var vi på inredningsbutikerna. Nu när vi köpt en hel del möbler så vill vi köpa en massa snygga detaljer till, men det får bli till hösten! Inte jättestor mening att göra det nu när vi inte ska vara hemma på hela sommaren! Men jag har skaffat mig ett mission för sommaren. Jag ska sy gardiner och kuddfodral till vårat vardagsrum, ska bara hitta nåt snygg tyg. Och jag är inte ett dugg orolig, för jag bor ju hemma hos mormor, och hon är superduktig på att sy, så hon ska få lära mig!

På stan blev det iallafall lite shopping gjord, två linnen, en bikiniöverdel, 10 par strumpor, och lite (men faktiskt bara lite) pyssel på pandur och hobby! =) Sen blev det en mysig lunch på Java, det var länge sen! Efter det blev det en tur till bolaget innan vi tog bussen hem!

Ikväll blir det kortspel och mys med älsklingen!!

Ska ta och lägga in lite bilder!

kram och hej!



GunGa!


Söte Fabian! <3


Simon och Molly leker med bollar i Nora


Simon bygger ihop nya vintrinskåpet! =)


Simon river våran gamla hylla


Det nya! Nu har vi dock flyttat på det, samt ställt in alla våra glas! Så nu är det ännu finare! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0