Utgång i Eskilstuna!

Hej hej!

Ber om ursäkt för bloggtorkan, men den beror på att jag nu har "flyttat" till Eskilstuna, och eftersom Simon fortfarande är hemma så kunde jag inte ta med mig internet. Men på fredag när Simon kommer hit så tar han med sig internet, så då blir det lite mera kontinuerlig uppdatering.
Men är faktiskt ganska så skönt att inte ha datorn hela tiden, för har jag en dator, så sitter jag ju där nästan hela tiden.

Nu sitter jag hemma hos Anna, har sovit där inatt. Igår var vi ute på Harrys, det var riktigt roligt. Vi började kvällen hemma hos Anna med lite middag, och sen fortsatte vi med förfest hemma hos en kompis till Anna. Där träffade jag en tjej som är från Malmköping, hon har gått i min kusins klass. =) Det var en riktigt trevlig kväll, med en massa dans!

Idag är vi rätt så sega, men glada över att solen skiner, så blir väl att ta oss ut om en stund. Jag är väldigt sugen på pizza, så får väl se om jag kan övertala Anna till det! =)

Nu ska jag vara social igen!

Ha en bra dag!

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0